ZWROTY I REKLAMACJE

 WYMIANA TOWARU

Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość, poza sklepem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem. W przypadku odstąpienia od umowy Klient ponosi bezpośrednie koszty wysyłki towaru.

Jeżeli zakup zwracanego towaru został dokonany przy użyciu Bonów DanceStore to możliwa jest wyłącznie wymiana towaru na inny o łącznej cenie równej lub wyższej od ceny zapłaconej przez Klienta za towar wymieniany. Klient zobowiązany jest dopłacić ewentualną różnicę w cenie.

REKLAMACJE

W celu zgłoszenia reklamacji Prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:
Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji.

Prosimy o wydrukowanie i podpisanie wypełnionego formularza reklamacji bądź też oświadczenia o składanej reklamacji.

W przypadku braku możliwości wydrukowania bardzo prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail info@dancestore.sklep.pl

Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres: 

01-066 Warszawa

ul. Kłopot 4/lokal usługowy U1.9

Paczkomat WAW159AP  ul. Kłopot 2 01-066 Warszawa

Stacja LPG Wasbruk

Po rozpatrzeniu reklamacji Klient zostanie poinformowany o sposobie jej rozpatrzenia w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.

W uzasadnionych przypadkach klientowi przysługuje prawo wymiany na inny egzemplarz lub model lub -jeśli nie ma takiej możliwości- zwrot wartości zamówionego towaru.

ZWROTY

Instrukcja zwrotu towaru:
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów . Prosimy w tym przypadku o wypełnienie oraz przesłania na nasz adres email  oświadczenia o odstąpieniu od umowy / zwrotu .

Towar należy zwrócić na adres:

01-066 Warszawa

ul. Kłopot 4/lokal usługowy U1.9

Paczkomat WAW159AP  ul. Kłopot 2 01-066 Warszawa

Stacja LPG Wasbruk

Po otrzymaniu formularza zwrotu / oświadczenia o odstąpieniu od umowy Biuro Obsługi Klienta zweryfikuje Państwa zwrot pod kątem promocji, w której został zakupiony produkt. Zwroty produktów w ramach poszczególnych promocji uregulowane są regulaminami dostępnymi na naszej stronie internetowej: Regulaminy promocji.

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar powinien posiadać wszystkie metki.  W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.


Po otrzymaniu paczki i sprawdzeniu produktów, zostaną Państwu wypłacone pieniądze. Jak tylko to nastąpi, otrzymają Państwo od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

WYMIANA TOWARU

Wymieniany towar prosimy przesłać  z dopiskiem “wymiana " . Przed wysyłką  towaru  należy poinformować nas telefonicznie o zamiarze wymiany towaru w celu ustalenia szczegółów wymiany.

 

Uprzejmie informujemy, że wymieniany towar nie może nosić śladów użytkowania.  W przypadku wysyłki wymienianego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.

UWAGA: Koszty wysyłki wymienianego towaru do Klienta ponosi klient.

Kwotę prosimy dołączyć do odsyłanego do nas towaru lub przelać nam na konto bankowe numer 96 1140 2017 0000 4002 1297 8687 (mBank) :

Przesyłka do Paczkomatu InPost = 14 zł

Przesyłka kurierska = 15 zł

Przesyłka pobraniowa = 15 zł

6. Nie można dokonać wymiany lub zwrotu towarów zakupionych z rabatem od 50% .